Gizemd-01 N-23 kahverengi gelmesi bitmiyor bir türlü. Gece uyumak istemiyorum ya sabah gene çok gelir diye öyle etkileniyorum artık
N-23 Gizemd-01 o geçer doktor tehlike görse öyle bırakmazdı canım rahat ol bak beni düşün çaresiz çözümsüz, ama senin umudun var inşallah herşey güzel olcak 🤲
Gizemd-01 N-23 inşallah seninde herşey güzel ilerlicek. Doğumun çok güzel sorunsuz olacak ben inanıyorum.
filialunae Mylittlemermaid Olsun siz yine de en azından geceleri uzatın bacakları çalışıyorsanız falan nazlanın her şeyi ben yaparım ederim diye atlamayın evde de öldüm bittim yapın yoksa kimseye yaranılmıyor olan bebeğinizle size olur Allah korusun 🙏🏼
Mylittlemermaid filialunae beni tanısanız bu kadar anlatabilirdiniz🙄sanırım nazlanmayı öğrenmem gerek , Allah razı olsun 🙏