Mylittlemermaid ilk hamileliğim de 19. Haftada aşağıda olduğunu öğrendim sonra çıktı ama kaçıncı haftada çıktı hatırlamıyorum 6 sene geçti. 2. Hamileligimde 12. Haftamda %60 rahmi kapatiyordu 18 de çıktı. 3. Hamileliğim 13. Haftamda yine aşağıda olduğunu öğrendim hatta eski sezaryen yerime yapışık olabileceği söylendi 15. Haftada buda çıktı çok şükür endişe etmeyin çıkar inşallah ama bol bol ayaklarınız havada dinlenin çok çarşı pazar gezmeyin