Papatya_kokuyo5 evet kızlar doğurdum sabah geldim hastaneye önce muayne etti doktorum açılmam yok sancım yok ve bebek kanala girmemiş 41 hafta oldu riske atamam dedi sonra suyumu patlattı bi kaç saat sonra da sezeryana alındım şimdi de bebeğim yanımda allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın ve doğumu bekleyenlere de allahım kolaylık versin❤️