Semas katılıyorum size. Bende çift isimden yana değilim. Sanki başka çocukları olmuyacak gibi çocuğa iki ismi birden vermek mantıklı gelmiyor bana. Aranızda anlaşıp ilk senin sonra eşinin istediği ismi koyabilirsiniz. İlerde çocuklar çok zorlanıyorlar malesef. Tabi tercih meselesi karışamayız