Hurreminyansanayisi 4 Ay önce sezaryan doğum yaptım korunmamıza rağmen yeniden hamileyim hayırlısı diyoruz artık bakalım bu hamileliğimde bir rahatlık geldi her şeyi bildiğim için sanırım
Cansukapan Hurreminyansanayisi canım nasıl korundun da hamile kalmayı başardın bebeğin daha küçücük allah yardımcın olsun inşallah zor olur diye düşünüyorum
Mmeleklr2 Hurreminyansanayisi hayırlısı buymuş canm bnde prezervatifle kalmıştm 2 yaşında bnm oğlan da kızm olcak daha da güvenmem ne eşime ne prezervatife😅
Anneadayiii__ Hurreminyansanayisi prezervatif cidden korumuyor mu spiral ya da iğne ile korunmayı deneseydiniz keşke
Cansukapan Hurreminyansanayisi olsun canım yinede maalesef deme allah nasip etmiş sağlıkla kucağına al inşallah kuzum benim
Redpanda Hurreminyansanayisi peki prezervatifi ilişkinin başından itibaren takıyor muydunuz? Zevk suyunda bile sperm olabiliyor ve ne yazıkki çoğu kişi en son aşamada prezervatifi takıyor. Gebelik sonrası ben de prezervatifle korunmayı düşünüyordum. O yüzden merak ediyorum.
ebru31111 Hurreminyansanayisi maalesef bende prezervatifle kaldım ama çocuklarım büyük 3 asla düşünmüyorduk ama nasipte varmış 2 oğlum var 8 küçük 6 yaşında Buda kız olucak nasip olursa 24+2 olduk 🥰😂
Cansukapan Mmeleklr2 ben hiç prezervatifle korunmadım kızlar bilmiyorum valla allah hepimize kolaylık versin ne diyeyim 😃😃
Hurreminyansanayisi Anneadayiii__ Spiral taktıran çok arkadaşımdan hamilelik haberi aldım kayma yaptığından dolayı güvenemedim bir arkadaşım çok kanaması olduğundan dolayı 2 gün hastahanede yatmıştı taktırdıktan sonra çıkartmıştı hemen doktor ihtimal var dedi
Hurreminyansanayisi Cansukapan Cansukapan ya öyle tabii ki çevremdekiler bebeği küçük aldır diye hep baskı yapıyor allah korkusu olan insanlarız günahına giremem yani eşiminde yaşı var hem ikisi birlikte büyür diye düşünüyorum hayırlısı böyleymiş
Anneadayiii__ Hurreminyansanayisi bende hamileyim ve 2. Çocuğa kendimi hazır hissetmiyorum doğumdan sonra prezevatif ile korunurum diyordum ama kortum bak şimdi
Cansukapan Hurreminyansanayisi yani aldırmak olmaz bence hem allah korkusu tabiki hemde senelerce arayan insanlar var rabbim sana nasip etmiş erken falan ama yapacak yok aldırılır mı hiç
Hurreminyansanayisi Redpanda Evett hep taktı eşim öncesinde oğlumu düşünmeden önce geri çekilme ile korunuyorduk hamile kalmadım oğlumda planlayarak yaptık bundada hep korunduk prezervatif birde hemen duşa giriyorum korkudan ama korkudan başıma geldi olsun ahaha
bdenerigokce Redpanda prezervatif yırtık oluyor, eğer onla düşünüyorsan çok dikkatli olmalısınız. Yırtık var mı yok mu diye sürekli kontrol etmeniz gerekir. Varsa ertesi gün hapı alman gerekir hemen 🥰
Hurreminyansanayisi bdenerigokce Ya bimden felanda almadık ok marka yani nasıl olabildi bizde şaşırıyoruz birde forumda okumuştum yok iğneyle delmiş felan evime gelen gidenim çok olur diyede saklıyorum yani korkudan
Damla Hurreminyansanayisi şuan beni çok korkuttunuz. 3 ay oldu doğum yapalı ve doğum sonrası çok sağlık sorunu yaşamıştım korunma şekli de bulamıyoruz artık😂. Hayırlı olsun sağlıkla gelsin 🩷