Aleykck @“pmedic112” Hiç gitmedim doktora gerek görmedim yoğun kırmızı bir kanama olmadıktan sonra dediğim gibi annem ebe olduğu için be tecrübesi var diye gitmedim bir ağrı yoktu yani olsa giderdim
pmedic112 Aleykck evet haklısınız bende suan için takip ediyorum da umarım benim gebeliğimde sizinki gibi mutlu sona döner 🥰
pmedic112 KuzeyinAnnesi10 suan eşim işte malesef o yüzden yarını bekliyorum hem beta için kanda vereceğim o sebeple bugün imkansız 🥹🥹