pmedic112 Kızlar selam. Bugün sabahtan beri ara sıra pembemsi lekelenmem oluyor. ( regl gibi değil sabah 6 gibi farkettim o saatten bu yana şiddetinde, yoğunluğu ve renginde artış yok) Sizce tutunma kanaması mı yoksa düşük mü yaşamaya başladım?🥺
ececan2006 pmedic112 bence hemen bir acile basvurun, gebelikte hic bir kanama normal degil diyorlar ama icinizi ferah tutun bu haftalarda yerlesme kanamasida olabiliyor umarim sizinki oyledir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
pmedic112 Pamuk hayır gitmedim malesef randevum vardı acil ameliyatı çıkmış iptal ettiler yarında haftasonu. Beta günüm. Akşamki çıkan sonuç belirleyecek sanırım🥹
pmedic112 Aleykck ayyy gerçekten mi. O kadar bunları duymaya ihtiyacım var ki💜💜💜 iyi şeyler olacağına inanmak istiyorum 🥹🥹🥹 teşekkür ederimmmm
pmedic112 Pnrdag1994 tabii tabi testm pozitif. Betayı takip edeceğiz işte yarın kan vereceğim tekrar. Eğer sağlıklı beta artısı yoksa diye endişeliyim sadece
Pnrdag1994 pmedic112 Yani eğer kanamanız var ise mutlaka acil servise danışmalısınız bence kanama bu zamanlarda normal olabiliyor ama bir doktor yönlendirmesi daha farklı
Aleykck @“pmedic112” Ne demek canım. Dediğin gibi adet kanaması değil az az geliyor Aynısını yaşadım kafayı yedim gördüğümde anneme danıştım saolsun içimi rahatlattı İçin çok ama çok rahat olsun🩵🩵
pmedic112 Aleykck ahh şöyle var ya en ufacık bir dala ihtiyacım var tutunacak. Sizin mesajlarınız oldu sanırım. :( sabah bende aynısını yaşadım oturdum bide ağladım ay toprlanamıyorum resmen. Sizin lekelenmeniz nasıl oldu? Kaç gün sürdü
Cikalatambenim Merhaba öncelikle Allah bağışlasın 🤍 fakat lekelenme rengi kahverengi olduğunda yerleşme diye geçer benim bildiğim hemen acilden giriş yapın bence sizi korkutmak istemem fakat düşükse düşük önleyici iğne yaparlar progestan kullandırmaya başlayabilirler.Siz yinede doktorunuzu beklemeyin önleminizi alın
pmedic112 Cikalatambenim çokkkk teşekkür ederim 💜💜💜 evet haklısınız ya böyle pembe ve kahverengi arası aslında ekstra ağrım da yok umarım düşük değildir
Aleykck @“pmedic112” İlk öğrendiğimde galiba bir 5 haftalıktım sürekli gelip gidiyordu ama 7 ve 8 haftalık olduğumda tamamen geçip gitti Sürekli kanamamı takip ettim ve çok çok az geliyordu ama kafayı yedim 1 hafta kimseyle konuşmadım resmen Ama sonrasında geçince annem içimi rahatlatınca toparlandım Şimdi 35 haftalık olduk 🥹
pmedic112 Aleykck benimde suan öyle pembemsi kahverengimsi gibi çok arada bi renk afedersiniz silince geliyor bazen de peçete hafif leke oluyor. Herhangi bi ağrım da yok. Sadece beta düşüşü yaşıyorsam diye endişem var. Bende suan sizin gibiyim kafam kimseyi götürmüyor Eninde sonunda kendimi bu forum da buluyorum
pmedic112 Aleykck bu arada kanama varken doktora gittiniz mi? Ayrıca sağa sağlam kavuşun bebişinizle inşallah rabbim hayırlısıyla nasip etsin