pinarsu Benim daha önce kayıplarım olduğu için açıkcası bişe olur korkusuyla bişe yapmak istemiyordum. Sonra hem eşimin hem doktorumun sayesinde aştım şükür. Şimdi her halta parti yapasım var😂
Biz kayınvalidemlerde yaptık, kendi ailem teyzelerim kuzenlerim anneannem görümcelerim eşimin ailesi ve arkadaşlarımız vardı. Normalde cafe tarzı biyerde yapacaktık sonra kayınvalidem gelip bizde yapın dedi 🙈 bizimde canımıza minnet dedik😂