pinarsu bence çevrene bağlı.
Biz eşimle ikimiz çmğ geçiriyoruz resmen aileler arkadaşlar var ama samimiyet yok.
Parti yapmak istedim başta.
Sonra dedim ki. Öküz herkes çevremde. O videolardaki gibi sevinecek bir kişi bile yok çevremizde 😂 mal gibi balon patlatıp eşimle birbirimize bakardık mutlu mutlu 😂😂 çevren genişse yap bence