20.haftada bebek aşağıda ama kanalı kağatmadığı için sorun yok dedi dr. ama ben biraz araştırma yaptım, buradakileri okudum, korktum biraz. Dikkat et falan demedi çalışıyorum sürekli otur kalk yapıyorum eve gelince iş yapıyorum acaba onlar mı etkili oldu 🥹🥹