1prensesannesi__ bende pcos vardı regl ve yumurtlama duzensizdi ama şöyle açıklayabilirim. 12 haziran regl gunum oldum. 12 temmuzda testim aşırı silikti 14 temmuzda kan verdim 27 beta çıktı. Doktor geç dollenme dedi regl tarihimi 21 haziran olarak değiştirdi. Ama keseyi gördükten sonra tarihi değişti yani