yenidenanne34 Hanımlar yumurtlamadan sonraki 10. Gün testte negatif görüp daha sonra pozitife dönen oldu mu ? Bunu yaşayan var mi merak ediyorum 🥺
yenidenanne34 Pamuk şaka mııı😱 peki ikinci yaptığın test erken gebelik testi miydi? Ilki de kaset test ?
1prensesannesi__ Pamuk bende de prodoctor var yarin yumurtlamanın 13. Günü sabah ilk idrarla yapsam cikarmi acaba
Pamuk yenidenanne34 Kizimida ayni akşam yapmistim negatifti sabah silikti Evde kutularca gebelik testi olduğundan günde sayisizca yaparken yakaliyordum😃
yenidenanne34 Pamuk bende 2 günde bir yapiyorum 🤣 bugun kasık ağrımda gecti pazar günü tekrar test yapayim en iyisi 🥲
Pamuk 1prensesannesi__ Canim ben ilk idrar olayını yapmadim hiç. Kızımda da yumurtlamanin 11. Akşam ne gatif sabah silikti 7 ile öğrendim. Şimdi oğlumda 11.gun akşam 9 ile öğrendim.
bebegimhayalim 1prensesannesi__ benim testim gözlerini bozacak şaşı olacak kadar hatta üstteki o cami cikarcak kadar silikti o derece 😂😂😂
1prensesannesi__ Pamuk yaa anladım bende de prodoctor test var bende o teste cok güveniyorum insAllah pozitif cikar 🥰peki 2 gun sonra kac olmustu yükselme takibi yaptin mi testle ya da kanla