istanbulluanne merhaba canım bende tekirdağdayım devlete gidiyordum ama bazı sağlık problemlerinden dolayı normal doğumdan korkuyorum psikiyatri ve üroloji doktorum rapor yazmasına rağmen devlet önemsemiyor normal doğumu bekliyorlar,36. Haftada bir nedenden beni star medicaya sevk etmişlerdi orada bir kez filiz hanım muayene etti, şimdi doğum için oraya gitsem kabul ederlermi? Yada filiz hanım nasıl? O hastane de sezeryan olayı nasıl biraz bilgi verebilirmisin? İyi bir hastane mi? Doğum ücreti ne kadar