Lionmom1 3600 dedi doktor korkutmamak için. normal dogum yaptırcam diyen bi doktordu. 3920 dogdu 52 cm dogdu. bide bende eşimde zayıf ve kısayız. bunun şans işi odlgunu düşünüyorum. 🤭 kuzenım 170 boyunda eşi 190 boyunda ikiside iri kıyımdı cocuk 51 cm 2900 gibi bişey dogdu. hiç belli olmaz yani. hem iri bebek iter kendini güçlü olur. ben 2,5 saatte dogum yaptım. korkutmayın kendinizi dua edin bol bol. ve normal istiyorsanız bol bol egzersiz