Lionmom1 Kızlar doktorum bebek kilolu olduğu için sezaryana hazırla kendini dedi. Normal de doğurabilirsin ama riske atmak istemem dedi. Kafam çok karıştı, aslında normal doğumdan korkuyordum ama denemeyi de istiyordum. Bu durumu yaşayan var mı?
Busramomy Lionmom1 bana ilk oglumda 4 kilo üstü kafasi büyük boyu uzun dedi doktorum normal olmaz dedi 3.500 kilo 51 cm normal doğurdum kafasida normaldi şimdi kıza hamileyim 27 haftalığım bunada 2 hafta önden gidiyor diyor doktorum bakalım hayırlısı artık
Sevdayilan Lionmom1 ben kızımı 4 800 kiloyla normal doğum yaptım tabi kilosunu bilmiyordum ama doğumdan sonra kızımi kibirdattigimizda ağlıyordu başta anlamadik ağlama sebebini ama flim çekildi kızımın sağ tarafı catlakmis sağ gözü mosmordu doktorlar dedi doğumda olmuş zorlandigi için sağ tarafı çekip cikartilari için ve çok dikiş malesef
Lionmom1 El2sed39 benim 3 hafta önde şu an 😳 şeker yüklemesi yaptırmadım ama takip ettim sürekli şekerim de yok yapısal olduğunu söyledi doktorum.
mahperii El2sed39 benimde bugün 3 hafta kafa onden gittigi icin dogum seklimiz böyle giderse sezeryan olucak dedi, karın cevreside önde mi sizin
El2sed39 Lionmom1 evet olabiliyormuş benimde canım çok şekerli şeyler istiyor yiyorum valla ama doktorum yeme dedi doğumdan sonra bebeği besleyemezsek sarılık felan olur dedi dışardan almıyorum ama kendim yapıp yiyorum 🥴
Sedakyaaa beyzzsenturkk normal mi doğurdunuz çünkü benim de 3800 gram 39+5 teyim normal doğurabilir miyim bilemiyorum
MelteM2cck Ultrason cihazları Allah vergisi değil kızlar bence çok takılmayın. Yanıltabiliyor cihazlar. İlk hamileliğimde doktorum iri bebek dedi koca kafalı dedi 4 kilonun üstünde 55 cm doğacak normal çok zor olur sezaryen kendini hazırla dedi. Netice de sezaryen doğum yaptım. Sonuç 2.350 gr 49 cm minnak bisey doğdu. Şimdi 2.ye hamileyim başka doktora gidiyorum. Cinsiyeti söyledi ama cihaz Allah vergisi değil doğumda farklı cinsiyetle karşılaşırsan beni suçlama ben gördüğümü söylüyorum diye uyardı beni. Çünkü gerçekten ultrason cihazları yanıltabilir
Lionmom1 MelteM2cck evet ama babası kilolu doğdu ben de uzun boylu ve kemikliyim bebek size benzemiş dedi doktor
Minikperi MelteM2cck Lokman Sûresi, 34. ayette “…Rahimlerde olanı (ancak Allah) bilir…” buyrulmaktadır. gerçekten de ultrason cihazları tam bilgi vermiyor. Bu teknolojiye rağmen… 🌸
mahperii Lionmom1 hemen sezeryana yönelmeyin belki ileride gününü yakalayabilir, usg cihazıda doktorun ölçüm şeklide çok önemli. En basından beri düzenli bi önden gidiş var mıydı
Sosisligunlerr Lionmom1 maşallah Barekallah kilo aldırmak için ne yaptınız acaba ? Özellikle yediğiniz içtiğiniz birşey varmı? Rabbim sağ salim hayırlı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ☺️☺️🤲🏻
El2sed39 Lionmom1 bebek bu şekeri karaciğerinde depoluyormuş ordan besleniyormuş eğer doğduğunda da sütümüz yeterli gelmezse besleyemezsek aç kalırsa şekeri düşüp sarılık olabilirmiş
MelteM2cck Lionmom1 benim eşim de 4 kilonun üstünde doğmuş bende 3.5 doğmuşum. Ama cihaz yanıltmasi olduğu için iri bebek sanılmış.
Gizemmisler Arkadaşlar 3900 normal doğurdum çocuk kilolu olunca kendini itiyo gerçekten hissetmedim bile doktorlar sezeryana almak için bahane ediyolar birazda korkcak bişey yok inanin
Nazalex Gizemmisler evet bu konuda size katılıyorum iri bebek daha kolay doğuyor çünkü hem çekimden kaynaklı hemde bebeğin gücünden kaynaklı daha kolay ittiriyor kendini