mel33 ben de hamilelıkten once kabız yapıyo diye yemezdım eşim günde uc dorttane yer ve hiç sıkıntıdı yok hamileliğimde canım istediği halde korkudan yıyemedım bende burda okudydum bebeği iyi beslermış kılo yaparmıs diye ogundur yemege basladım en az ıkı tane bazen üç de oluyo birini ac karnına yedım duzenli yiyince gercekten kabızlık yapmıyo ben oyle boyle kabız olmazdım sancılı ve sadece lagman la cıkabılıyordum ama sıcak süt muz duzenlı yapınca duzeldı