Deryadeniz63 suyla koy sizma zeytinyagi ben de oyleyim o sekil icebildim suyla yada ne biliyim kendi salatana fazla koy hem sebze marul yesillik iyi bagirsaklara bi de yogurt bol su iyi rahatlatti beni herkesin bunyesi farkli tabi sabah ac karna 3 kayisi yoksa 1 2 tane incir ye üzerine ilik su ic mesela ben sarma yiyince de iyi geliyo bana dene sana da hangisi iyi gelirse...