Merve061 avakadominigi baktı baktı onlarda çok şükür hiç bir sıkıntı yok beni düşündüren zaten kilosu değil de 3 hafta da az kilo almış olması ama geri kalan herşeyi için gayet sağlıklı dedi
avakadominigi Merve061 şöyle de olabilir her bebeğin dönem dönem atak zamanları oluyor kilo ve boy uzama zamanında hızlanma olduğu zamanlar gibi .Bi sonraki kontrolde umarım o atak dönemine girer ☺️
Merve061 Esmaxzcv çok bilemiyorum canım benim ödemim pek yok oda biraz tuzlu beslenmeye ve az su içmeye bağlı sanırım
Yenianneadayi2208 Merve061 Kiloya çok takılmayın gelişimi iyiyse , ben 35+6 da 2495 Gr doğum yaptım ve çokta sağlıklı doğdu oğlum. İçinizi rahat tutun bu dönemde olabilidğince stresten uzak durun 🍀 anın tadını çıkarın kilosu gayet iyi kanaatimce
Yenianneadayi2208 Merve061 Ayrıca kaşar peynir , muz , ceviz , fındık , kaju gibi besinler tüketebilirsiniz kilo alması için. Alternatif olarak sütlü nesquik , bebe bisküvisi var ama ne denli sağlıklı olur ve tabi yiyip içmek sizin insiyatifinizde.
Gozde_52 Aslında kilosu az değil benim oğlum 5 sene öncesinde 2700 civarı idi yani diğer gitmemde hatta 2800 dedi şaşırmıştım az almış diye bazen ultrason doğru olmuyor olabilir bebek büyüyünce yer daralinca net sonuç çıkmıyor şuan kkkmci bebeğime hamileyim mesela 32 haftalıkken banadaaz kilo almış dedi sen bol protein ağırlıklı beslen bol bol dinlen dedi doktorum bende uyguladık bakacağım sende canıni sıkma diyeceğim ama insan yinede takıyor elbette.. dinlenmekte bir okadar önemliymiş istirahat etmeye caliş 🌸🙏
Canles Merve061 38 e giriyoruz ama kontrol üm olmadı henüz bir daha ölçüm yapılmadı yani ama kilo mevzusunu kafaya takma dedi doktor çıkınca çok daha hızlı alacak dedi sizde üzülmeyin bence