TheMother bengonca çok güzel isimler ayşe yeğenimin adı o yüzden istemiyorum. Nazlı isminde bir kaç öğrencim vardı gerçekten isimlerini taşıyorlardı :) ama ismin ayrı hi havası var
TheMother ocak2021 aslında eşimle hem fikir olduğum bir isim var o da dora ama annemin söylemi ve nette baktığımda erkek ismi olarak da kullanıldığını gördüm o yüzden biraz kararsız kaldım
Lavinya24 Benim miniğin cinsiyeti henüz belli değil ama kız olursa nefes koymayı düşünüyorum bi fikir olsun size de🥰 @TheMother
ToDaBe Benim de kızım olacak Nefes koymayı düşünüyorum ama çok da emin değilim kararsızım bende önerilere açığım ☺️
mihros97 Elagl iki ismin çocuğa ağır gelebileceğini anlat canım, iki isim bazı bebeklere ağır gelebiliyor
TheMother Kbrnrmrt yağmuru eşimin yeğeni de istedi onun adı damla kardeşimin adı da yağmur olsun diye ama benim içime sinmedi
Azra41 TheMother Benim kiziminda 2 ismi var ilk ismini ben koydum 2. İsmini de eşim. :) 2. İsmi çoğu kişi bilmiyor kullanmıyoruz da. Bize büyük bir hocamız demişti 2. İsmi de koyun diye. Muska vs yapıldığında 2. İsmi bilinmediği taktirde o muska falan tutmuyor :)
_Yeliz_ Benim de kızım var tek isim koyduk. İsterse evlenince babasının soy ismini de kullansın diye düşünmüştüm. İki isimli olunca bir de iki soy ismini kullanınca pek olmuyor. Var tanıdıklarım 🙈