Beyzanrrr canım heves ediyorsan al tabiiii. Ama dediğim gibi bence birçok parçası fazla gereksiz. Gönlünü kırmak istemem tabi, benim burada birkaç defa ağzım yandı. Örneğin ben bir parçaya 5 para vermişim 1 paraya da satılıyor. Ne gerek var o kadar pahalıya diyen oldu. 1 paraya aldığım şeye o kadar ucuza alınır mı dendi. Ay ne bileyim kimseye yaranmak zorunda değilsin içinden geliyorsa al valla