Mervecet burda yazılanlardan yarısından fazlasını hiç kullanılmıyor bence. En basiti alt açma örtüsü. Çoğu anne onu hazır bez olarak alıyor. Kitlendikçe atıyor. Bende öyle e benekten aldım indirimden. Bez değişirken çiş falan yaparsa yatağa geçmesin diye. Ne bileyim küçük yastık baş yastığı falan bunları hiç almadım ben. Ben çok instamomy alışverişi yapmadım belki de bana gereksiz geliyor. Ama siz beğendiyseniz 1900 tl çok pahalı değil. Beğendiyseniz alın tabi aklınızda kalmasın. Sadece ben almadım, hiç bakmadım bile,