sevaldqn1 ay bu biz yazılan bütün isimleri düşündük ama içimize sinmeyen bi taraf oluyor en zorlandıgm bebegim bu oldu çünkü diger ikisinde ismin hazırdı nişanlıyken rüyamda görmüştüm aslında üç isim gördüm yaren yağız yiğit diye ama kız olacak üçüncümüz o yüzden isim yok malesef bazen keske bunuda rüyamda görsem diyorum 😂😂😂