cigdem7006 Hamiş anneler kaç haftalıksınız isimlere karar verildimi önerileriniz neler biz hala karar veremedik sanırım isimsiz bir melek dünyaya getireceğim 😂😂😂
sevaldqn1 cigdem7006 32. Haftadan hellooo ismi henuz belli degil her ismi koyduk geri değiştirdik ama suanlik nehir düşünüyoruz🥲🌸
cigdem7006 Anneoluyorumbb benim oğlumun adı yağız buda erkek olsaydı yiğit olacaktı ama nasip inşallah içinize sinen bir isim bulursunuz
Bsrblr Anneoluyorumbb babası Ömer Buda emir olacak aynı kökten gelırmıs anlamları da aynıymış bende emır istıyorum 😍
cigdem7006 Cicekliannee güzel canım önemli olan içinize sinmesi bizim ki filiz olacak ama ek arıyoruz ve hiç bir ismi yanına yakıştırıpta içimize sindiremiyoruz 🥴🥴
minikmucizeemaak cigdem7006 Aminnn Allah razı olsun. Hepimiz sağ Salim kavuşup sağlıkla büyütelim inşAllah 🫶🏼🥹
cigdem7006 YigitPoyrazMomm aaa bak yiğit ismine poyraz ismide çok yakışmıs erkek olsaydı yiğite ek düşüncektik bizde 😂😂😂
YigitPoyrazMomm cigdem7006 çok tesekur ederim canım benim eşim yiğit istedi ilk baş tek isim düşünüyordu bende poyraz ismini çok istiyordum kırmadı 2 isim oldu 😂🌸💝
Meliisssaaaa123 Yarın 29. Haftaya giriyoruz 🥹❤️ kızımın adı Alya olacak inşallah ✨ cinsiyetini bile öğrenmeden rüyamda gördüğüm gün kız olduğunu öğrendik💜
cigdem7006 Meliisssaaaa123 eşimde filiz alya dedi ama yiğenimin adı alya malesef koyamıycaz saglıcakla kavusrsnz inşallah ❤️😘