[silindi] kuzumm seni çok iyi anlıyorum. Doktor bana demişti ki beyin ile rahim aynı orantıda çalısır. Ne kadar az takıp stres yaparsan o kadar kolay gebe kalırsın demişti. Elde değil hayal ediyorsun, sende o duyguları yaşamak istiyorsun istemsizce insan stres yapıyor. Kafanı dağıtcak şeylerle uğraşmaya çalış. Rabbim en hayırlı zamanda sana sa nasip etsin inşallah 🌸