[silindi] 7 yilim bitiyor bu ay 8 yila girecem Artik kendimi o kadar kötü hissediyorum ki her ay macun kulan şunu kulan cok yoruldum erken yaşta erken menopoz dediler hiç pest etmdim dewam ettim halada ediyorum Ama artik yoruldugummu hissediyorum 😔
Cocuk_Gelisimci_Anne [silindi] tamamen beyninzde yok ettiğiniz de oluyor hamile kalmanın en temellerinden biri psikolojidir evet çok istiyorsunuz herkes bir laf ediyordur ama siz Allah’a teslim olun Rabbim herşeyin en hayırlısını nasip edendir vardır geciktirmesnde bir hayr
cutecik [silindi] bitti artık dediğin yerde yeniden umut yeşerir cnm içini ferah tut bol bol dua et ama kafandan atmadığın sürece daha da zorlanırsın herşey beyinde o kdr etkili ki umarım en kısa zamanda nasip olur
blogmomies [silindi] Kömeç(Ebe Gümeci) taze taze toplayıp dolapta bekleyince bişey olmuyor. Sabah akşam 1 dalını 1 bardak olacak şekilde kaynatıp içtim ben. Sabah akşam yenisi yapılacak. 40 gün boyunca yaptım. Aynı zamanda yine 40 gün boyunca orijinal ham propolis yuttum. Görüntüsü biraz tuhaf. Ondan hap kadar parça koparıp yuttum suyla hap içer gibi. Amh düşüktü benim. Eskiden ananemin çocuğu olmadığında ham propolis vermişler işe yaramış. Hatta buraya nasıl bişey olduğunun linkini bırakayım. Son link de kömeç. https://www.farukgida.com/products/ham-kati-propolis-10gr https://hassatarihi.blogspot.com/2019/04/komec.html
Patito__ [silindi] benmde 8 yilim bitti 9. Yılındayım bndede pco var maalesef seker cikti tansion çıktı birkac sylerde eklendi. Yaş ilerledi. Umut devam ediyor ama yorgunum
[silindi] Cocuk_Gelisimci_Anne amin laf bitmiyor zaten bitmedi de gerçekten iyi hissetmiyorum kendimi artik :(
[silindi] cutecik amin ahh cnm o kadar yorgun hissediyorum Eşime beli etmemeye çalışmiyorum Rabbim güldürsün ne diyim😔
Sevdayilan [silindi] Allah büyük sıkıntıya girme umudunu Allah tarafında kaybetme ama içindeki beynimizdeki umudunu ne zaman bitirsen olur birşeyi çok istersen cabalarsan olmaz Suyu akışına bırak olur neden olmasın Ben şahsen çocuk istemiyorum eşimden dolayı her zaman dua ediyorum Yarabbim sen isteyene ver diye Duam seninle 🤲
EbruBoluKaya O kadar iyi anlıyorum ki sizi. Bende 10 yıl verdim bu uğurda. 3 aşılama 4 tüp bebek 10.yılın sonunda 32 haftalık hamileyim şükür Rabbime 🤲 hiç pes etme umudunu kaybetme Rabbim ummadığın anda nasip edecek hayırlısıyla 💙🤲
[silindi] EbruBoluKaya amin sağlıkla kucağına almayı nasip etti sn RABBİM Tüp bebek için de imkan lazim Rabbim bizi görsün 🤲😔
EbruBoluKaya [silindi] evet imlkkan gerekiyor tabiki masraflı bir işlem ama bizde 2 maaşla çalışan insanlardık başka bir birikim yoktu. 1 2 sene çalışıp biriktirip yaptırıyorduk negatif alınca aynı baştan sar yeri geldi kredi çekip yaptırdık kimseden destek göremedik maalesef. Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤲
blogmomies [silindi] Bunları kullandım ama bununla mı kaldım onu bilemiyorum tabiki. Amh çok düşük tüp bebek falan demişlerdi. Önceden erken sonlanan bi hamilelik geçirmiştim. Ama bunları kullandıktan sonra Amh değerim yüksek çıktı çok şaşırdım. Bundan kaynaklı mıdır bilemiyorum tabiki de ama bunları kullandım sonuçta. Mutlaka herkes bi akıl veriyordur tabiki. Bende bunu söylemek istedim belki iyi gelir Allah’ın izniyle çocuk sevinci yaşarsınız 🙏🏻🙏🏻❤️