Hilalikoo Kızlar 19 haftalık gebeyim. idrarda protein yüksek cıktı gebelik zehirlenmesi başlangıcı dediler. Sonucu böyle cıkıp iyi yada kötü şeyler yaşayanlar yazabilir mi
Yaprakdokumuseverr Hilalikoo benim doğum anında çıktı kusma baş dönmesi tansiyon yüksekliği yaşadım acil sezaryene alındım. Siz daha çok erken bi haftadasınız doktorunuza hemen gözükün
Zlyh3057 Hilalikoo Ben 10 günde bri idrar tahlili yaptırıyorum, böbreğimin biri olmadığu için protein hep yüksek çıkıyor bende. Bugün yine tahlil yapıldı pro (idrar) 150 çıktı . Tansiyon yükselirse ödem eşlik ederse o zaman korkmak gerekiyor dedi doktorum. Kilo takibim de yapılıyor. Şu an 25 haftalığız
Elifttk Hilalikoo ılk gebelıgımde muayene gıtmıstım 35 haftalık tansiyonum yükselmiş proteın kaçağı varmış sezeryana aldılar hemen cıger gelıstırıcı vurdular 10 gün küvezde kaldı kızım
WiseMom Hilalikoo Merhaba gebelik zehirlenmesi konusundaki tecrübemi link olarak bırakıyorum. Tansiyon için de bakabilirsiniz. Yorumlarda yapılacaklar listem var iyi gelecektir ve başka hikayeler de var hepsini okumanızı tavsiye ederim❤️ Geçmiş olsun korkmayın, sabır istiyor ve sonunda siz kazanacaksınız💜 https://forum.mutluanneleriz.com/d/1570286-preeklampsigebelik-zehirlenmesi-surecim-dogum-ve-bilinmesi-gerekenler/102
Yaprakdokumuseverr Hilalikoo 39+2 de suyumla hastaneye gittim yatışım yapıldıktan ve suni sancı takıldıktan sonra zehirlenme yaşadım
Hilalikoo Zlyh3057 cok geçmiş olsun sizede umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız. Bende şuan protein hariç hiçbir belirti yok cok korkuyorum şuan
Zlyh3057 Hilalikoo size de çok geçmiş olsun, sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah, yine de doktor takibinde kalın ne olur ne olmaz, panik de yapmayın 😊 panik stres her şeyi alt üst edebiliyor malesef