Elvn Kizlar 20. Haftadan once kesin cinsiyet syleyip sonra degisen var mi kzim olcak kndini gstrdi alisverise baslamak istiyorm 17 haftaligiz canim kizcemle ilk anneyim hevesliyim artk yavastan alisverise baslamak icin soruyrm canm
GMA Elvn bence biraz bekle bana 17 100% kiz dedi ( hic bisey almamisdim iyiki) 22-26 dakesin erkek dedi
ikramuratyanik Elvn Bende dönsün diye umutlanıyorum. 20 haftaligim suan önce kesin erkek dendi sonra hayır bu kiza benziyor dendi dun yine erkeğe benziyor dendi cevremdekiler kiz olduğuna %100 emin ister istemez etkileniyorum 🙄 Bi oğlum var Allaha şükür bu seferki kiz olsun diye cok dua ediyorum valla 🙄👼🏻
blackeagle Elvn ben gecenlerde ağrimdan dolayı acilde bi doktora gittim bana dedi ki kürtajlarda bebekleri alıp baktığımızda cinsiyetini o zaman bile yakından anlayamıyoruz kız mı erkek mi diye karnınızda yanılmamız çok normal demişti değişebiliyormuş :)
gulcin_isik bize ilk beş ay erkek desiler sonra ayrıntılıda kız oldugunu öğrendik ☺️ acele etmeyin bence☺️
Dimple23 gulcin_isik peki ultrason görüntüleriniz nasıldı bacaklar açıkmıydı pipi görğnmüşmüydü yoksa tahminimi söyleniyodu hep
snglkpln gulcin_isik Gülçin Hanım bu nasıl oldu yaa Sonuçta pipi görüyorlar Bana da kız dediler 11. Haftada Şuan 14teyim erkek diyor başka bi dr Kafam karıştı iyice Erkekten kıza dönmesinin bir açıklaması varmıymış
gulcin_isik Elvn bekleyin bence acele etmeyin bende bi kaç parça bişi almıştım değiştirmek zorunda kaldım☺️
Oozzee Benim 12+6’dan itibaren hep erkek dendi, hiç değişmedi ama çok fazla değişen olduğunu okudum malesef..
gulcin_isik Dimple23 bacak acıktı hatta bize o kadar erken söylendi ki cinsiyeti 3 aylıkken erkek denildi sonraki muayenelerde de hep erkek dedi. en son muayenede göremedi hatta ben “böyle sakladı kendini bi de kıza dönüyormuş “ diye şaka da yapmıştım dediğim gibi de oldu☺️
Nergissss94 Dimple23 canım ya sende benim gibi kıza döner diye çok umutlanıyorsun.seni o kadar iyi anlıyorum ki.benimde yarın konturölüm var banada doktor 100 % erkek dedi ama ben belki kıza döner diye umut ediyorum.benimde 2 oğlum var bu üçüncü.kıyafet almaya gidiyorum hep kız kıyafetlerine bakıyorum☺️İlk önce sağlıklı olsunlarda ama inşallah kızın olur🙏🙏🙏
Hatice09 17haftadayız 2gün önce gittim göstermedi çok uğraştırdı bizi %99kız dedi😊ama aklımda soru işareti kaldı tabi
Dimple23 gulcin_isik bende de bacaklar açık pipi ortada 12. Hafta da ve 16. Hafta da bu şekildi acaba bi ihtimal ayrıntılıda bi değişiklik olurmu ki sanmıyorum
Demetgk gulcin_isik net mi gördünüz yani bacak arasını bizim de net erkek dedi 13 +3 'te ve testisleri polisi net görünüyordu
gulcin_isik Dimple23 bizde o pipi sandığı şey kordon cıktı işte☺️ Rabbim saglıklı hayırlı evlat nasip etsin bizim için hiç önemli değildi ama eşim cok düşkündü kız cocuklarına beş ay boyunca erkek bebeğe alıştırdı kendini sonra kız oldugunu öğrenince sok olduk☺️ hayırlı evlat olsun saglıklı olsun inşallah bebeğiniz
Esra_annee Nergissss94 Allah’ım size hayırlısı ile sağlıklı Saliha kız evlat nasip etsin bana da hayırlısı ile sağlıklı Salih erkek evlat aminnnn🙏🏻 Ve herkesin gönlüne göre versin Rabbim 🙏🏻
Nergissss94 Dimple23 biliyorum canım yazdıklarını okumuşdum daha önceden. İnan çok isterim bebeğinin kız olmasını.banada 4 çü kız olur inşallah diyorlar.ama bana göre olursa oda erkek olucakmış gibi geliyor.benim eşim 3 erkek kardeş.kaynımın birinin 1 diyerinin 2 benimse 3 çü oğlum olucak.yani hepimiz kıza hasretiz😅
Aycann12 Bende alışveriş yapmak istiyorum ben 12. Haftada erkeğe benziyor dedi 15 haftada başka doktora gitim oda erkek dedi şuan ama 19. Haftadayız iki gün önce gitim erkek dedi yine inşallh yanılmazlar
Dimple23 Nergissss94 bende hep diyordum 10 doğum yapsam hepsi erkek olıur ...planlı gebelik değildi benimki belki siz takvim uygulamasıyla falan kızı denk getirebilirsiniz
Nergissss94 Dimple23 yok canım bende hiç düşünmüyordum çocuklarım daha küçük diye.biri 4 diyeri 3 olucak.ama aldırmak günah diye aldıramadım.hemde ben kaldıktan sonra anladım yumurtalamadan önce kız yumurtalama dönemi erkek bebek olur diye.Rabbim böğle hayırlı bilmiş heralde