Karbaby prensinannesi2024 yer yatağı alttan soğuk gelirse daha soğuk yapabilir yalnız. Uyku tulumu deneseniz? 2.5-3 tog arası
prensinannesi2024 Karbaby uyku tulumu var ama ben bu ayda yakarsam fatura uçar herhalde sabahları bide akşamları kalanferi yakası ya kadar yatacak ondan sonra odasına geçecek
Karbaby prensinannesi2024 e çocuk odasını yakmıyorsan ısınmaz tabi kaloriferi açsana çocuğu yerde yatırana kadar?
prensinannesi2024 Karbaby çocuk odasını yakıyoruz zaten ama ev öğlen ilik sabah ve akşamları soğuk kimse yakmıyor ben şimdiden yakarsam 10 bine yakın fatura gelir
prensinannesi2024 Melike_4949 bende öle yaptım cnm küçük 1 2 ay doğalgazı yakınca geçer odasına kıyamıyorum olur demi benim odamda yatsa
Hiilal0606 Anne yanı park beşiklerden alabilirsiniz bi süre onda yatar 6 yasına kadar kullanılıyor diye biliyorum daha sonra diğer bebeğinizi yatırırsınız a101onlineden yada elelebabyden bakabilirsiniz 2500 3000 civarı
prensinannesi2024 Hiilal0606 park besik var evde zaten ama benim oğlum çok deli yatıyor aralığa kadar yatacak yanımda doğalgazi acınca odasında yatacak
Yenibirii prensinannesi2024 trendyolda kücük yatak süngerleri var park yatak veya daha kücük yataklarin icine koymalik..onlardan alabilirsiniz.
Memuranne2 prensinannesi2024 ya hemen açın doğalgazı fatura parası vermek hastane parasından daha iyi olur. Evim ara kat alt katımda üst katımda bebek var. Herkes yakar bizde yakarız evde kışın tşört le gezeriz. Tüm odaları yakarım kızım 2.5 yaşında çok hareketli rahat rahat oynuyor. Annemler de en üst katta oturuyor ve evleri çok soğuk alt katta oturan yakmadan ev ısınmıyor.
prensinannesi2024 Memuranne2 ölenlerin eve güneş vuruyor o yüzden sadece sabahla akşam şuan eve güneş vuruyor