Merhaba , 7 hafta 2 günlük hamileyim. Doktor bebek gelişimi kalp atışları için gayet normal dedi, sadece kesemi gelişememiş gördü . Progestan diye fitil verdi onu kullanıyorum günde 2 kez. İçim rahat etmedi başka doktora gittim doktor kese için gayet sağlıklı ama sen ilacı kullanmaya devam et dedi . Kafam çok karıştı baya bi tedirginim . Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı ? Desteğinizi rica ediyorum teşekkür ediyorum ☺️