Merhaba bende 7 haftalık hamileyim kalp atışlarını duydum. Ama herşeyden iğreniyorum göğüslerim çok hassas. Geceleri sağa sola dönerken göğüslerim çok ağrıyor. Mide bulantısı oluyor ama aşırı değil. Çok stresliyim hem anne olma psikolisi , hem bebeğime bişe olacak korkusu. Kaygılı ve endişeliyim. Herkes çok durgun olduğumu söylüyor. Sizde böyle psikolojik sorun yaşayan var mı? Bu arada bende de geç yumurtlama olmuş normalde 8 haftalık olması gerekti.