Herkese selam kızlar, bende sizler gibi her gün burada doğum hikayeleri okuyan, doğum belirtileri takip eden biriydim çok şükür bugün doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu.. 40+5 de dün sabah sularında çokta onemsemediğim bel ağrılarım oluyordu her zamanki gibi yalancı sancilardir diyerek günümü geçirmeye çalışıyodum ta ki öğleye doğru sancılar şiddetini gösterene kadar. Siz siz olun dakika tutun benimki beş dakikada bir birer dakika olmak üzere gelip gidiyordu her bir sancı diğerinden daha şiddetli geliyor. Benim ikinci doğumum olduğu için daha kolay geçtiğini düşünüyorum evde 11 den öğle 2 ye kadar karşıladım sancilarimi.sonra dayanılmaz bir hâl alınca hastaneye geldim bu arada Kayseri şehir hastanesinde doğumum oldu. Çok şiddetli ve durdurmayan sancılarım vardı ebeler çok onemsemediler dogurmazsin daha diye geçiştirdiler beni😅 hastaneye geldikten yaklaşık 1,30 saat sonra doğumum oldu arkadaşlar hepinize sağlıklı kolaylıkla geçen doğumlar diliyorum hepiniz evladiniza sağlıkla kavuşun 🌸♥️