Havva1507 Ay bir haftadır düzelemedim tat koku yok nane limon ve ıhlamur iyi geliyor hepinize geçmiş olsun kızlar
Cinsiyettahminidolunayes zeyshnn bana dahiliyede kadin dogumda c vitamini içebilirsin dedi hemen topluyor ondan dedim Enfeksiyona antibiyotik vermedi mi
zeyshnn Cinsiyettahminidolunayes hayır kanda enfeksiyon çıktı fakat antibiyotik veremiyorlarmış, kadın doğum doktoruma da sordum doğru yapmış dedi. Vitamin de vermedi ben meyvelerden almaya çalışıyorum ama pek iyiye gitmiyor bu şekilde
ikotrtn zeyshnn bizim gelin geçen sene hamilelik döneminde covid olmuştu doktor hiç bir şey vermedi ateşin çıkarsa parol iç demişti sadece