Aynı durum bende de var ne yazık ki. İşten izin aldım, doktorum istirahat, bol sıvı ve 2×1 panadol verdi sadece. Ihlamur ve zencefil çayları içiyorum. İyi geliyor öneririm. Tavuk suyu çorba çok iyi geldi bir de 2 gündür onu içiyorum, içtikten sonra biraz kendime geliyorum. Bol bol da mandalin. Bana da korkmamamı söylediler ama insan tereddüt ediyor tabii. Bir sonraki randevum 2 hafta sonraydı, ben haftaya bir gidip görmek istiyorum.