Birbahargunu hayır yok çünkü bizim kız zaten başağıydı haftası dolsun diye bişey yapmadım ama ben hamileliğim en başından beri hareketliydim gezdim yürüyüş yaptım yere otururdum alaturka tuvalete oturdum 8 aya kadar son haftalarda yan yan merdiven indim onların faydası var diye düşünüyorum