Biraz uzun olucak detaylı bir şekilde anlatıyorum çünkü benimde ilk doğumum burda herkesin doğum hikayelerini okurdum dua ederdim merak ederdim çok şükür büyük gün geldi çattı herşey kendiliğinden öyle ani oldu ki 🥹 öncelikle geçtiğimiz hafta cuma günü çatı muayenem vardı ve buradaki başlıkları okurdum korkuyordum muayene olmaktan ama bile bile de sezeryan olmak istemedim çünkü bebeğim uzun zamandır başağıydı yapamazsam sezeryan istedim o zaman doktorum da erken doğum riskine karşı bakalım gelmişken dedi çatı muayenemi oldum ve şok 3-4 cm açılman var ağrı eşiğin yüksek sanırım çantan hazır mı dedi ben şok tabi 35+6 haftalıktım herşeyi yıkadım fakat düzenleyip koymadım çantama 😅 o gün nst girdim sancım çıkmayınca hastaneye de yakın oturuyorum doktor beni evime gönderdi ben alel acele valiz hazırlıyorum bi yandan ağrım artacak doğacak diye düşünüyorum vakit erken acaba gelişimi nasıldır diyorum o gün tetikte gezdim 😂 neyse çarşambaya kontrol verdi doktorum ben pazartesi oldu dedim açılmam var sancım yok duracak heralde bizi kandırdı gece yatağa yattım altıma işedim sandım çok az bi su geldi lavaboya gittim çamaşırımı değiştirdim nolur nolmaz diye bir sürü peçete koydum tekrar yattım 5 dk geçmeden su gibi oldu zaten emin oldum bu sefer 😂 sonra bir duş alıp hastanenin yolunu tuttuk suyum geldi sanırım dedim ebeler kontrol etti yatışım yapıldı gece 3.30 da doktorum gelişimi önden ama nolur nolmaz ciğer geliştirici vuralım dedi o iğneyi olduktan sonra sabah doktorum geldi suyun gelmiş bekleyemeyiz suni sancı verelim doğumu başlatalım dedi peki dedim 9.30 da sancı almaya başladım bi yandan nst bağlı yattım hep arada gezmeme izin verdiler 7 cm açılmaya kadar dayandım ama ağzımda hep zikirle rabbime dua ettim sonra epidural istedim taktılar ondan sonra öyle rahatladım ki ağrı sızın gidiyor bebeğin ilerlediğini hissediyorsunuz sadece 😅 epiduralden sonra beni hiç kaldırmadılar bebeğin iyice kanala girmesini bekledik açılma 10 cm oldu veee sakın ıkınma dedi ebem beni sedyeyle doğumhaneye indirdiler tabi o sıra duygular şelale 🥺🥺🥺 doğumhaneye girdik eşimde yanımdaydı çatala çıkarttılar doktorum o kadar tatlı ki hep yardımcı oldu keza ebem hemşirelerim falan yapamıcam sanırım dedikçe onlar destek verdiler biraz ıkınırken zorlandım çünkü epiduralden bacaklarımda his yoktu biraz karnıma falan bastılar sonra bir rahatlama baktım minik kelebeğim kızçem koynumda 🥹 babası kordonunu kesti ben dikişleri bekledim sonra kucağımda odamıza çıktık 🥰 hep korkuyordum evet gerçekten biraz acılı sancılı süreç ama inanın rabbim bize o gücü veriyor ne ara oldu anlamadım bitti gitti sadece dikişlerimden biraz oturup kalkmada zorlanıyorum onun dışında annelik o kadar güzel bir duygu ki rabbim isteyen herkese nasip etsin bekleyenlere sağlıkla kolaylıkla kavuşmayı nasip etsin 🥹🩷🌸