AymTii Bende bırakamıyorum, gebelikten önce güne 1 paketten fazla içiyordum. Ve yaklaşık 10 senedir sigara bağımlılığı vardır. 2 gün önce misafirim geldi, 2 erkek çocuğu var, bana hamileyken sigara içtiğini söyledi, ve bırakma dedi, bir şey olmaz dedi. O akşam onun çocuklarına çok dikkatli baktım, küçük oğlu yarı engelli, büyük oğlu rahatsız. O akşam çok korktum ve eşimden destek istedim. Bu 2 günde en fazla 10 sigara içmişim. Ve birakamasam bile, güne 3-5 den fazla içmek istemem. Kendinizi kasmadan, üzmeden, sinirlendirmeden biraka bilirsiniz. Bol şanslar dilerim.