Sinem10 Yıllardır kullanan biriydim. Hamile kalmadan önce bayağı azalttım hamilelikle birlikte de tamamen bıraktım. Bırakan anne melek, bırakamayan anne kötü anneymiş gibi bir algı yapılmasından nefret ediyorum. O sigaranın kim için neyi ifade ettiğini hayatında hangi boşluğu doldurduğunu kimse bilemez. Benim için de çok zor bir süreçti ama başardım çok şükür. Eşimin içmiyor olması da çok etkiledi tabii ki bırakma sürecimi. Kendinizi suçlamadan, sadece mantığınıza ve duygularınıza odaklanarak zihninize telkinler vermenizi tavsiye edebilirim.