Hiç duayla filan olacak iş değil kusura bakmayın. 5 yıl korunmadık, testlerimiz normal. Bekle bekle stres yapma filan hep aynı öneriler. Sabrımız taştı. Iyi bi doktora gittik tüp bebek yaptırdık. Şükür tuttu. Evliliğimiz sarsılıyordu bu mesele yüzünden. Neyseki boşanmamışız. Kadında veya erkekte türlü türlü sağlık sorunları olabilir. Vakit kaybetmeden tıbbi yardım alın derim.