Çok yoruldum artık. Naparsam yapayım bi şekilde sonuç hüsran.. Haziranda ki dış gebelikten sonra bu sefer de ağustos ayında kimyasal yaşadım. Suan ilk regl mi oluyorum. Korunmadınız neden 6 ay 1 yıl beklemedinizi geçtik arkadaşlar. Lütfen bana dua olur,sunu yaparsan sonuç alırısn diyeceğiniz şeyleri varsa söyleyin lütfen. Ovülasyon testi,folik asit vitamin. İncir kürü soğan vb yaptım. Bunlar dışında. Lütfen. 🙏🏻 Eşimin sperm testi normal. Benim tüm testlerim normal. Ben evlat sahibi olmak istiyorum.