Bn dün yaptırdım Ankara sehır hastanesınde muayeneye gıtmıstım ettıkden sonra ıkılı tarama testı yapalım dedi kan ıstedı kan sonuçları çıkınca gel dedi hıcbırsey demedi ense kalınlığı burun kemıgı falan şaşırdım ılk hamılelıgımde yaptırmamıştım nasıl olduğunuda bılmıyordum devlet olunca bole yaptılar herhalde