Zepeliz Glcn12 yok biz suçlu olamayız. Doktor’un hemşiresi her hamile üzerinden ekstra prim alıyor yami senınle ilgilendiği ıcın ek ödenek alıyo. ılgılenıp bılgı vermek durumunda. Aşı yoksada ilgi yoksada arayıp şikayet bildirmek en doğru olanı.
Nursumeyye5 Glcn12 Burdaki yapıyor ben sadece şeker yüklemesi ne zaman yapmam gerekiyor diye sormuştum hamileliğimin başlarında arayıp şu haftalarda biz sizi arıcaz dediler ama ben kesinlikle orda yaptırmıcam