Iremco12 ilk gebeliğim ve sonrası 4 tane yapıldı ikinci gebeliğim ve aradan 3 sene geçti hemşire 28.ci haftada yapıcam ben sana mesaj atarım dedim 32 haftalık olduk hala yazacak dün en sonunda aradım elimde aşı yok olunca haber ederim dedi bu sefer de ben gitmicem aylık kontrole bile bir kere dahi gitmedim bir önceki hemşire çok iyiydi okadar ilgiliydi bu değişik bişry çıktı şansıma