Suadmsv ben sabira hocaya gidiyorum. Hatta birazdan da randevum var. Hastayı tedirgin etmiyor. Olumsuz durumum var benim ona rağmen bana asla korku vermiyor hep iyimser konuşuyor. Düzelir diyor. Her insanın yapısı farklıdır sabire hocada sürekli gülen şakalaşan bi doktor değil. Ali emre hocaya gidiyordum ayrılınca sabire hocaya geçtim. Ali emre hocada mesela kapıdan girince gülmeye başlıyordu hemen bi şaka patlatıyordu çok şen şakraktı sabire hoca öyle değil daha resmi. Ama gayet gülüyor yani benle sohbet ederken gülecek bişe olunca :) şimdilik memnunum tavsiye ederim ultrason aletide harika :)