Suadmsv Kızlar diyarbakır memorial ya da dicle memorial hastanesin de kadın doğum doktoru önerirmisiniz zelal hoca ve gamze hocaya gittiniz mi? Kadın olsun istiyorum utanmamak adına lütfen yardımcı olurmusunuz rahim filmi çektirmem lazım..
Gunes07 Suadmsv bnde diyarbakırdayım sabire aydına randevu aldım burada bir kaç yerde ismin duymuştum ilk gidişim olacak düşünebilirsin
Nummer Suadmsv zelal hanımdan bende cok memnun kaldm ben kendi doktorum 2 gebeliğimdede ona gittim bana arkadaş gibiydi
Asel2147 Ben uğur hoca ya gittim memnun kalmadım sabire hocaya randevu aldım bakalım artık Zelal hoca çok iyi dediler yanında sezeryan olan arkadaşlar çok memnun du ama şimdi yok eğitime gitmiş dediler
Asel2147 Nummer Birkere çok soğuk ilgisi çok az ben devlette bile daha çok ilgili doktor gördüm tüp bebek hastaları çok yoğun ben odadayken o odadan o odaya koşup duruyor verdiğim paraya yazık içim yandı bebeğimin yüzünü bile göremedim apar topar bakıp gönderdi
Suadmsv denizalismom denizalismom benim için güler yüz çok önemli zaten korkuyorum birde soğuk oluyorlar iyice tedirgin oluyorum
denizalismom Suadmsv hiç gitmedim ilk kez gidecem. Normalde Ali Emre hocaya gidiyordum ama ayrıldı diye sabire hamım a gidicem. Benim için detaylı bilgi vermesi yeterli benim ve bebeğimin sağlığı ile ilgili yeterli bilgi önemli .