Mirzaninannesiyim ilk yaptıgımda cok az belliydi ilk resimdeki gibi basta oyle cok az gözüküyordu aradan 1 saat geçti 2. resim iyice belirdi sizce ? bat 10 11eylül
sweetmom_ Mirzaninannesiyim bence kuruma çizgisi değil benimkiler hep kuruma çizgisi oluyordu bunda pembe renk yoğun bence hamilesin. Hayırlısı olsun İnşaAllah. Kan ver ve haberini bize de şöyle canım
1prensesannesi__ Mirzaninannesiyim ilk yaptiginda daha silikmis zaten kurudukca netlesmesi normal bi erken gebelik testi yap onda daha met cikar eger varsa
Minnakkurabiyeveannesi27 Mirzaninannesiyim O zaman hamile olma ihtimalin var kuzum benim de ilk bebegimde böyle olmuştu günden güne arttı çizginin rengi peki belirti var mı hiç
Mirzaninannesiyim Minnakkurabiyeveannesi27 Adetten 5 gün omce cıkar mı ki bi de bekledikce koyulastı bilemedim 🫣
Mirzaninannesiyim sweetmom_ geçen ay da yaptım pembe çıktı ama sonuc hüsran 🥲 en iyisi pazaryesi kan vereyim
Minnakkurabiyeveannesi27 Mirzaninannesiyim benim sanırım içime doğmuştu hamile olduğum 1 hafta önceden yapmaya başlamıştım ilk başta hiç gormesem de asla umudumu yitirmedim ve günden güne göründü ve koyulasti sanırım ben de ilk böyle görmeye adete 5 gün kala yaşadım
Deletedmom_70 Mirzaninannesiyim bekledikçe koyulaşan negatif genel de 5 dakikada cıkanlar doğru sonuc veriyor
sweetmom_ Mirzaninannesiyim İnşaAllah hayırlı haberler alırsın canım. Allah hayırlısını nasip etsin 💐💖🙏
Mirzaninannesiyim Minnakkurabiyeveannesi27 ay hadi inşallah ya bir de göğüsüm birinde hassasiyet var sadece bu normal mi ikisi depil de tek biri
Anneoluyorumm00 Mirzaninannesiyim inşALLAH kuruma çizgisi değildir ama var gibi kurma bu kadar olmaz yaa
Kucukmeleg-bklyrm3480 Canım benimde aynısıydı dün kan verdim 18çıktı ve aynı marka seninkiyle hayırlı olsun benimde beş gün var inşallah değerimiz yükselir
Dilek_kucuktepe1 Mirzaninannesiyim amin insallah ben 13 haftalik gebeyim adetimden bir gun sonra boyle silik cikmisti herkes saglikla kavussun insallah