Bende çok üşüyorum fakat üşüme dışında aşırı aşırı halsizim hiç bir iş yapamıyorum işi bırakın hatta günlük ihtiyaçlarımı karşılamak için hareket ettiğimde bile sanki bütün enerjim bitiyor bu şekilde durum yaşayan var mı , siz ne hissediyorsunuz ? Ne zaman geçecek bu durum ???