Yello Beeyzanurr ben de 13 haftalığım hala üşüyorum 😀😀 doktora sorduğum da hamılelıkte kılcal damarlar genişlediği için üşüme olurmuş korkmayın Allahın ıznıyle bişey olmaz sadece ayaklarınızı sıcak tutun🥰
SMD38 Beeyzanurr ilk 3 ay vücut hamileliğe alıştığı için vücuttaki enfeksiyon oranı yükseliyormuş yani crp benim 34 çıkmıştı kusma halsizlik üşüme titreme hepsi vardı. Crp ye baktırın bi antibiyotik verebiliyorlar.
Beeyzanurr Smyr-89 Fatmausta37 5. Haftada beta verdim 5+3 de kese göründü yarin da insallah kalp atisi için gidicem
Fatmausta37 Evet kızlar bende çok üşüyorum aynı hafta olarak ilerliyoruz en son ne zaman beta verdiniz
Yello Beeyzanurr tabiki senden bir sürü test ısteyecekler sağlık ocağında yapılacak orda zaten değerlerin inşallah normal çıkar canım ama dedıgım gibi gebelıkte oluyormuş 🥰
gamze6606 Haftaya gircem, o kadar çok üşüyorum ki özellikle de geceleri. Bu gece örgü yelek üstü kalın hırka giydim, çorapla asla yatamazdim çorap da giydim yorgan+battaniye öyle yattım hâla da üşüyordum.
Beeyzanurr 170212 rengl olmam gerekn gün baktirdik 153 cikti sonra ikiye katlaya katlaya gitti en son 4500 de keseyi gördük bir daha da baktirmadim sizin kac ve kaç haftaliksiniz
annelik_4 Beeyzanurr bende 5+3 bende normalde kolay kolay usumezdim ama bugünlerde çok üşüyorum bı bende oluyo sandım😕