Hafizeipek duymuştum bazı yerlerde bunu kayınvalideler hiçbişi takmamış gibi görünmemek için sahte altın alıp takıyormuş yada kuyumcudan kiralayanlar falan oluyormuş ama bence çok yanlş gösteriş için yapıyorlar,benm kayınvalidemde bana habire düğünde takılan bilezikleri hergün koluma takmamı istiyordu bileziklerini niye takmıyosyn diye bende hiç sevmem günlük hayatta bilezik takmayı ,sırf gösteriş bide kendide yapmadı zaten kocam takmiştı hepsini,ama yinede kocama hiç dert anlatmam çünkü asla toz kondurmaz ailesine