Ceyda41Keske dedigin gibi olsa canım uzulmemek elde değil ki 😔
Esim çok iyi olmasına rağmen niye bu şekilde davranabilir ki anlamadım
Bebeğim nasip olursa ocak başı gibi dogucak insallah
Ama eşim bebeğimin kırkının yazın yapacağını söyledi neden böyle dedi anlamadım işte bu yüzden hevesim kursagimda kaldı