annelik_4 0Zbs0 bende 5+2 haftalığim haftaya bende doktora gidcm kese ve kalp atışı için benimde belirtilerim yok sadece bel ağrısı ve idrara sık çıkma ☺️
Beeyzanurr Aslidemir2334 inşallah duyarsam haber vereceğim bu gece uyku yok bana annelik ne zor bir seymis daha simdiden uykular kaçtı telastan💓
Beeyzanurr Beeyzanurr merhaba simdi doktoradan ciktim daha cok küçük dedi ama kalp atisini dinletti haftaya daha iyi duyulur dedi
ceylan0945 Beeyzanurr hayir yapmadi keseyi gördü sadece ben doktoruma peki 6 haftaya göre kese gelişimi nasıl dedim ilerleyen zamanlarda kontrol ederek bakicaz dedi
ceylan0945 Beeyzanurr vajinali geçen hafta kese yoktu vajinalle kese göründü bu hafta karından göründü benim muhtemelen geç döllenme olmuştur çünkü adetim gecikti 2 günü test yaptım çok silik bir şekilde cikti